Kanchanaburi (river Kwea/kwai) - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Luuk Bas Olga Rick - WaarBenJij.nu Kanchanaburi (river Kwea/kwai) - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Luuk Bas Olga Rick - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi (river Kwea/kwai)

Blijf op de hoogte en volg Luuk Bas Olga Rick

18 Juli 2014 | Thailand, Kanchanaburi

We hebben bewust geen groepsreis geboekt. Meer een reis 'backpackers deluxe'. Maatwerk voor ons vieren leveren we, vooraf en onderweg. Alle ruimte om ons prgramma te bepalen. Zelf regelen betekent wel dat er steeds afwegingen en beslissingen nodig zijn voor de vervoerswijze, bezienswaardigheden, bankzaken, maaltijden en overnachtingen. Levert soms wel wat spanning op. Maar er is voor ieder wat wils. Levert ook veel spontane ontmoetingen op met Thai: van blije fietsenverhuurster waarvan de dochter (4e jaars) Engels studeerde in de werkplaats (tevens opslag/slaapkamer) via de kok onderweg die 'fastfood' produceerde en ook zijn keuken graag liet inspecteren tot de trotse buschauffeur die ons vandaag van Kanchanaburi naar Erawan-watervallen scheurde (en de inkomsten uit kaartverkoop zelf omzette in een tank benzine). Onbetaalbaar mooi. Toch alledrie de diensten voor THB 125 pp. zeg maar een derde krantenwijk. Een glimlach gratis.